  • Data: 2002-07-03 14:28:37
    Temat: Re: Czy odej?cie Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Super, to nie róbmy nic, a będzie dobrze. Gratuluje.

    Milerowi niestety brak odwagi, a tu mnie zdziwił niepomiernie bo z jego
    tekstów wnioskując to myślałem że to twardziel prawie jak latynoski macho
    jakiś :-)

    powinien wiedzieć, że niezależnie czy zrobi coś dobrego (jak Balcerowicz)
    czy nie zrobi nic dobrego (jak Buzek) to i tak znajdą się tacy (vide Lepper)
    którzy obrzucą go najgorszym błotem

    premier to poprostu takie stanowisko i już, jeśli nie zdaje sobie z tego
    sprawy to tym gorzej dla niego i niestety dla nas, jedyne wyjście to wziąść
    się do roboty i zrobić coś dobrego dla tego kraju, wtedy przynajmniej
    historia go dobrze oceni - na dobre oceny społeczeństwa i tak nie ma co
    liczyć