  • Data: 2002-07-03 16:12:38
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: k...@i...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    > Proszę bardzo - na początek podatek liniowy i likwidacja ulg, nie
    > wpłacanie zaliczek na poczet podatku dochodowego w ciągu roku,
    > drastyczne zmniejszenie obciążeń z tytułu ZUS dla przedsiębiorców i
    ich
    > rodzin (w Czechach ZUS dla przedsiębiorców wynosi ok. 90 zł
    miesięcznie
    > od osoby

    Marzenia to ja też mam takie. Niestety jestem za cienki żeby policzyć,
    jakie będą tego skutki. Dlatego pytam fachowców.

    > likwidacja obecnego kodeksu pracy w jego
    > socjalistycznym brzmieniu

    Chcesz powystrzelać związkowców?
    Masz świeży przykład. Niedawno rząd wpadł na głupi pomysł by ratować
    prywatną stocznie. Dziennikarz pytali ministrów, czy zdają sobie
    sprawę, że może to spowodować lawinę kłopotów. Od trzech tygodni
    Piechota krąży między bankami, wierzycielami, likwidatorami a rządem. I
    co związkowcy na to? ... Żądają jego usunięcia!
    A mówiłem, że lepiej by zrobił, jakby się na to wypiął i pojechał na
    ryby.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Czy nowy minister finansow zatrzyma lawine negatywnych reakcji?