  • Data: 2002-07-03 20:34:49
    Temat: Re: Czy odej?cie Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piszacy tutaj a popierajacy RPP wychodza z zalozenia:
    > - ja mam dobra prace (wlasny interes), mam kase lub kredyt na samochod,
    > mieszkanie itp, mam perspektywy.
    > Czyli kazde zmniejszenie stop procentowych jest zle (bo mniej zarobie na
    > odsetkach),

    żeby było w temacie grupy - na odsetkach się nie zarabia i pewnie o tym
    wiesz - po odliczeniu belkowego, uwzględnieniu inflacji trudno to co
    zostanie (albo i nie) nazwać zarobkiem

    >podatek od zyskow jest zly (bo mi panstwo kradnie), silny zloty

    to że państwo potrzebuje naszego dobra to wiadomo, gorzej że nam zostawia go
    coraz mniej, oraz że źle gospodarzy tym co nam zabierze, a dziurę stara się
    załatać zabierając nam coraz więcej

    > jest OK - bo w Euro fajnie kredyt sie splaca.

    rozumiem że bardziej Ci odpowiadają systemy w których kredyty kiepsko się
    spłaca, nie ma się żadnej pewności jaki będzie np kurs Euro jutro a za
    tydzień to już wogóle nie ma o czym mówic ?
    To jest Twój ideał ? Ja już takie coś pamiętam i uwierz mi na słowo nie było
    to zbyt miłe - jednego dnia USD kosztował 5500 zł a za 2 tgodnie mógł
    kosztować 7000 nikogo nic nie dziwiło,

> [...]
    > wylacznie czubek swojego nosa. A to co dobre dla Was, niekoniecznie dobre
    > jest dla gospodarki.
    >
    > Oczywiscie, ze ja tez moge smialo twierdzic ze: nalezy obnizyc podatki, a
    > najlepiej wprowadzic podatek liniowy, wywalic na zbnity pysk (bez odpraw)
    > wszelka zwiazkowa slawocz, zredukowac zatrudnienie w molochach takich jak
    > PKP, zmniejszyc socjal, poodbierac pol rent i wczensiejszych emerytur,
    > uelastycznic kodeks pracy i tak dalej.
    >
    > Ale... wybory sa co 4 lata.
    >
    > Moze przydalby sie jakis drugi Pilsudski ;) (Pinochet ;)))

    no niestety nie widać innego wyjścia, ludzie są zmęczeni i coraz bardziej
    skłonni do podejmowania irracjonalnych decyzji na zasadzie zawiedli nas
    związkowcy z AWS to dajmy władzę związkowcom z SLD a jak to nie pomoże to
    może Lepper nam zrobi raj

    jednym słowem Korwin Mikke innego wyjścia chyba nie ma,