  • Data: 2002-07-03 20:25:36
    Temat: Re: Czy odej?cie Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak. Popieraj Balcerowicza, bo akurat jednostkowo tobie sie powodzi
    > akurat....

    przepraszam, ja się tu wypowiadam w swoim imieniu - zaczyna mnie ciekawić
    natomiast w czyim imieniu Ty się wypowiadasz ?

    tysiecy pokrzywdzonych przez Balcerowicza ? toć na to ma Lepper monopol - i
    z całym szacunkiem nie przebijesz go, nie masz szans

    ktoś Ci dał mandat do wypowiedzi w jego imieniu ?

    jest Ci osobiście źle ? wyrządził Ci Balcerowicz jakąś krzywdę ? jego
    polityka stabilnego i silnego złotego Cię skrzywdziła ? Z powodu malejącej
    inflacji stało Ci się coś złego ?

    słucham - jakieś konkretne argumenty .....

    mój jest taki, że rata za zeszły mc będzie mnie kosztowała jak narazie ok
    80 zł netto drożej niż poprzednio, powinienem za to wystawić fakturę na
    firmę "Miller i spółka"