eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzym bank możeobciążyć rachunek prócz odsetek karnychRe: Czym bank możeobciążyć rachunek prócz odsetek karnych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czym bank możeobciążyć rachunek prócz odsetek karnych
    Date: Thu, 26 Nov 2009 18:49:37 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hemf0m$k1j$1@news.onet.pl>
    References: <hem4n1$1bl$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <5...@n...onet.pl>
    <hem5ls$27o$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089072053208.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1259257686 20531 89.72.53.208 (26 Nov 2009 17:48:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Nov 2009 17:48:06 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:510500
    [ ukryj nagłówki ]

    MarekZ napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "mi" <m...@p...onet.pl> napisał w
    >wiadomości grup dyskusyjnych:5...@n...onet.pl
    ...
    >
    >> BIK jak najbardziej powinien być odpowiedzialny za informacje w swojej
    >> bazie.
    >> Oczywiście z prawem regresu do banku dane przesyłającego. Inaczej właśnie
    >> wspieramy burdel, rozmywanie odpowiedzialności i zwykłą spychologię.
    >
    >W sumie racja. Dla klienta byłaby to znacznie prostsza sytuacja. Skoro BIK
    >jest tak silnie z bankami związany mogliby sobie we własnym gronie wyjaśniać
    >czyja wina.


    Chyba żart. Nie przesadzajcie z tym przerzucaniem odpowiedzialności.
    To może pytanie o zaległości w rach za telefon nie kierować do operatora
    tylko od razu do KRD?

    >Pozostają kwestie techniczne, coś co teraz rozkłada się na kilkaset banków
    >spadłoby na pojedynczą instytucję.


    No właśnie...

    Sensowniejsze byłoby zmotywowanie do niezwłocznego poprawiania danych
    (banki i BIK) a w przypadku uzasadnionej ich korekcji informowanie
    przez BIK wszystkich pytających o klienta, którzy w ostatnim czasie
    otrzymali odpowiedź na podstawie nieskorygowanych jeszcze wpisów.
    Pomijając fakt, że nie jestm pewny czy BIK w ogóle do czegoś jest
    potrzebny.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1