    From: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
    Date: Thu, 6 Jun 2024 22:31:04 +0200

    On Thu, 6 Jun 2024, J.F wrote:

    > Ale ruch drogowy, czy wszystko?

    Musiałbym się zastanowić, ale to, co odpierdzielają na tych skuterkach
    w Neapolu to ociera się o samobójstwo.
    W DC tak nie ma, no raz jeden hindus dostawco-żerca tak mi na pasach
    za plecami przejechał że jakbym złapał to bym ujebał łeb przy samej dupie.
    a potem miałbym kłopoty, więc dobrze, że nie złapałem.

    Zaś reszta to tak na luzie, więcej słońca tam (i jakoś kawa z rana
    robi dobrze, a nie szkodzi, więc żyje się lepiej), ale
    czasem robi się to irytujące, np. na lotnisku.

    Ale na południu czuć mafię - straszna szkoda, bo to taki raj opanowany
    przez diabła jednak :(
    I zadziwia architektura w Neapolu, widać, że te dwa wieki temu jeszcze
    była to niesamowita potęga i bogactwo - a teraz to takie bidne,
    choć we Włoszech np. każdy kościół, choćby z bidną, odrapaną fasadą,
    w biednej dzielnicy - jak wejdziesz do środka to o wow.

    > "Marsylia, jakie tam chamstwo na drogach .. jakbym nie był z Warszawy,
    > to bym nie dał rady" :-)

    Nasz kierowca był z Neapolu, więc tam na północy to był grzeczny, ale jak
    do siebie wrócił to zaczął robić numery typu jeżdżenie autokarem tam
    gdzie absolutnie nie wolno - mieliśmy siedzenia w pierwszym rzędzie
    właśnie nad kierowcą, można było dostrzec przerażenie w oczach
    kierowców jadących z przeciwka - no i jeszcze zaczął komentować,
    grzecznie, ale komedia była przednia ;>

    > No ale akurat kary za wykroczenia drogowe podniesli ...

    I bardzo dobrze.
    Ale to akurat było z gatunku "powiedział prawdę bo się pomylił".
    Albo, jak mawiał admirał Tamagutchi: "nakaż manewery unikowe, amatorzy też
    miewają szczęście".

    Ale po napisaniu tego postu wyszedłem z domu i jednak się przekonałem,
    że w PL na ulicach i wszędzie jest jednak pełno pojebów,
    tego się ukryć nie da :(