eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDebata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20 › Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    From: "G W" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Date: Tue, 22 Mar 2011 20:29:01 +0000 (UTC)
    <im9i2o$e3p$1@usenet.news.interia.pl> <im9j67$nc6$1@news.onet.pl>
    <k3mzdb97j0rw$.35oo4c454xqb.dlg@40tude.net> <im9m2a$25g$1@news.onet.pl>
    <at6or7ifx4bq$.1ac1m2bdacy9.dlg@40tude.net> <im9ou0$cud$1@news.onet.pl>
    <im9rc3$ooj$1@inews.gazeta.pl>
    <4d88dc2e$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkrezxukebhn$.awx7vyb88hhp$.dlg@40tude.net>
    <4d88eddf$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    <g61gd7ext8uh$.1u2n6hm7286w5.dlg@40tude.net>
    <4d88f544$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@q...googlegroups.com>

    > re
    > ik w.

    > li

    > ji 7%

    > To chyba pokazywal Roskowski a nie Ty to policzy=B3e=B6 leniu ;).
    > Ale OK. Ja nie mog=EA powiedzie=E6, ze mnie Rostkowski troch=EA nie
    > przekona=B3. Gdytby przyjac ze faktycznie w roku 2015 3,5% bedzie
    > inwestowane w AKCJE, moznaby sie zgodzic.
    > Niestety ja mu nie wierz=EA.
    > Ot=F3=BF w pewnym momencie Mosz albo Balcerowicz spytal: dlaczego zamiast
    > zmniejszac skladke nie podniesc progu inwestycji w akcje? Na co
> [...]

    no bez przesady. to jest robótka na 10 min w excelu wiec nie opowiadaj.
    Zreszta nie oglądałem debaty bo nie mam TV.

    Zwiększenie limitu w strone akcji nie zmieni trendu długu publicznego, nie
    manipuluj tak jak balcerek (w tokfm). Masz swój model i sprawdź sobie.
    Ten wskaźnik zmieni jedynie tempo zadłuzenia. Nic wiecej.

    Nie ma możliwości fizycznej aby pokolenie pracujących zarobiło na siebie i
    na aktualnych emerytów. Tak sie poprostu nie da. Niezależnie od ściemy z OFE.

    Czy tego chcesz czy nie twoja emerytura bedzie tyle warta ile nasze dzieci
    bedą chciały za te OFE'oskie "aktywa" zapłacić (tak samo jak za ZUS'owskie).
    Tyle że nie musimy teraz płacić za "zarządzanie". A OFE koszą tu i teraz
    kase której siła nabywcza jest tu i teraz i przez to nasze zadłużenie
    wzrasta w takima nie innym tempie (większym z OFE niz bez nich).

    george