eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDebata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20 › Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
  • Data: 2011-03-22 21:28:35
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: "george" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ..

    > ) S=EF=BF=BDd
    > =BDe:

    > =EF=BF=BDasno=EF=BF=BDci=EF=BF=BD cz=EF=BF=BDonka

    > Uzasadnienie tego wyroku jest zenujace. I co w zwiazku z tym? Kto ci
    > te gwarancje zlikwidowal? (lub jej nie da=B3?). Cieszy cie to? Dalej
    > uwazasz ze panstwo robi to dla Twojego dobra, zebys nie byl juz
    > obdzierany przez zgnilych kapitalistow?

    Ale co ma tu uzasadnienie do rzeczy, Sąd Najwyższy stwierdził i tyle.
    Nie podoba sie ? Takie są fakty.

    Gwarancji "prywatnosci" środków nie dał ustawodawca tworząc ustawę i tak
    było od semgo początku.

    Czy państwo coś dla mnie zrobi jesli chodzi o emeryturę ? Absolutnie nic.
    Czy paśtwo zadłuża bardziej moje dzieci kombinując z OFE niż gdyby ich nie
    bylo. To jest chyba oczywiste.

    george.