  • Data: 2004-05-29 08:14:53
    Temat: Re: Debetowa wypukła - gdzie ?
    Od: "Jarek.P" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Visa Clasic dolarowa w PEKAO SA ( z żubrem) zdaje się 10 dolarów rocznie
    kosztuje. Od czasu kiedy zlikwidowali teleservis sprawdzenie salda tylko
    przez konsultanta centrum kart i czeków, nie ma podglądu w Telepekao 24,
    działa na całym świecie(sprawdzone) od jakiegoś czasu również rachunek karty
    jest nieoprocentowany.