  • Data: 2011-11-22 11:23:38
    Temat: Re: Dlaczego Sarko tak bardzo chce dodrukować ....
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 11:50:33 +0100, skippy napisał(a):

    > g... prawda.
    >
    > a własnie że zrobie
    > właściciel koparki mi wystawi zaświadczenie że mi ją dał i mogę nią
    > dysponować
    > to już prosta droga aby pod to wziąć kredyt
    >
    > TO SIE NICZYM NIE RÓŻNI

    Ja nie wiem o co się pieklisz. Przecież masz rację. Nazwałem to mechaniką
    kwantową, bo zgodnie z nią jedna maleńka koparka może być w dwóch miejscach
    jednocześnie i zarabiać. Pieniądz to własnie takie coś. Jeśli wpłacisz 10
    zł i weźmiesz 10zł to masz zero. Ale keśli wpłacisz 10 i weźmiesz kredyt na
    10, to możesz je zanieśc do drugiego banku w znowu wpłącić. Tam nie będą
    wiedzieli że to kredyt i będziesz miał depozyt. Tym sposobem będziesz miał
    2 depozyty po 10 zł. I teraz najważniejsze: oba depozyty umożliwiają ci
    dokonanie zakupów na łączną kwotę 20zł a przecież masz naprawde tylko 10. Z
    koparką już tego nie zrobisz, chyba ze to co zaproponowałeś, ale dobrze
    wiesz że bank sprawdzi czy napewno posiadasz koparkę.
    Takie numery mogą we wszystkich państwach swiata, mogą robić tylko banki i
    dlatego politycy tak bardzo dbają o ich dobre samopoczucie Sami bowiem już
    rozmonożyli swoje koparki i gdyby wszyscy prawdziwi właściciele przyszli po
    nie jednocześnie, to bankierzy i politycy musieli by spieprzać na Marsa.