    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Date: Sun, 5 Apr 2009 22:58:28 +0200

    > Ale właśnie chodzi o to żebyś się odniósł do pytania zawartego w tytule,
    > kolego Endriu !
    > Nie odpowiedziałeś w ogóle na moje pytanie główne: dlaczego Twoim zdaniem
    > UPR
    > propagująca tak niskie podatki i całkowitą wolność gospodarczą oraz
    > niezależność od zbiurokratyzowanej Unii Europejskiej ma 1% poparcia w
    > Polsce
    > podczas gdy np. PO mimo takich "fatalnych" rządów ma wciąż ponad 40%
    > poparcia.
    > Wysil zatem swój umysł i wyjaśnij ten paradoks.

    Nie wiem chłopie. Ja do dzisiaj się dziwię iż Kwaśniewski Oleksy którzy byli
    ruskimi szpiclami zaosatli przez naród wybrani na prezydenta (i premera).
    Po prostu taki pojebany naród i tyle....

    Zresztą widzisz sam po sobie - parę lat temu chciałeś wolnego rynku - a jak
    się później okazuje głosujesz na zbiurokratyzowaną Unię.
    Po prostu pojebany jesteś i nic na to nie mogę poradzić .....

    Sam sobie odpowiedz na to pytanie człowieku, a nie przerzucaj swojej
    schizofrenii na mnie....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/