  • Data: 2005-04-01 09:22:29
    Temat: Re: Dlaczego WBK is evil?
    Od: "Arek K" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lilith" <lady_lilith@niezbedny_do_oddychania.pl> napisał w
    wiadomości news:d2ino8$52h$1@opal.icpnet.pl...

    > Można powiedzieć że proszę Was o "historyjki z życia" ;) - jeśli
    > zrezygnowaliście z WBK to dlaczego, jeśli polecacie go każdemu - to
    > dlaczego.

    Miałem i zrezygnowałem. Wysokie opłaty za prowadzenie konta i przelewy,
    długi czas realizacji przelewów (tzw. "tani przelew" zdaje się), niskie
    oprocentowane, kolejki i długi czas obsługi w oddziałach. Długotrwałe
    procedury rezygnowania z kart (mieli promocje na różne karty, z których
    należało rezygnować po roku lub dwóch jeśli nie chciało ponosić się kosztów
    wznowienia) - ze dwa razy musiałem zapłacić za wznowienie bo nie zdążyłem
    chociaż wcale nie czakałem na ostatnią chwilę. Miałem też jakieś kłopoty ze
    zrezygnowaniem z linii kredytowej gdzie koniecznie chcieli mi pobrać
    prowizję za kolejny rok (wcale niemałą) chociaż z tej linii zrezygnowałem -
    udało się wyprostować sprawę po interwencji u kierownictwa. A już czara
    goryczy się przepełniła i przelała jak likwidowałem u nich konto - trwało to
    prawie pół roku podczas którego pobierali oczywiście opłąty za prowadzenia
    konta. Nadmienię że nie miałem żadnych nieuregulowanych zobowiązań, karty
    oddane i przecięte itp. A w ostatnim etapie kiedy już kończyła się całą
    procedura zamykania konta, wyczekałem się w banku prawie trzy (!) godziny.
    Ale w końcu się udało i już nie mam tego konta. I dobrze!

    Nadmienię, że konto u nich miałem przez lat 6. Przez 5 było OK, ale potem
    ich wykupili i nastąpiły zmiany. 1 rok tych zmian wytrzymałem ale więcej to
    już nie dałem rady.