eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego WBK is evil?Re: Dlaczego WBK is evil?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Arek K" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego WBK is evil?
    Date: Fri, 1 Apr 2005 10:22:29 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <d2j0ka$adc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d2ino8$52h$1@opal.icpnet.pl>
    Reply-To: "Arek K" <a...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.116.183.91
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1112344011 10668 195.116.183.91 (1 Apr 2005 08:26:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Apr 2005 08:26:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:342346
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Lilith" <lady_lilith@niezbedny_do_oddychania.pl> napisał w
    wiadomości news:d2ino8$52h$1@opal.icpnet.pl...

    > Można powiedzieć że proszę Was o "historyjki z życia" ;) - jeśli
    > zrezygnowaliście z WBK to dlaczego, jeśli polecacie go każdemu - to
    > dlaczego.
    >

    Miałem i zrezygnowałem. Wysokie opłaty za prowadzenie konta i przelewy,
    długi czas realizacji przelewów (tzw. "tani przelew" zdaje się), niskie
    oprocentowane, kolejki i długi czas obsługi w oddziałach. Długotrwałe
    procedury rezygnowania z kart (mieli promocje na różne karty, z których
    należało rezygnować po roku lub dwóch jeśli nie chciało ponosić się kosztów
    wznowienia) - ze dwa razy musiałem zapłacić za wznowienie bo nie zdążyłem
    chociaż wcale nie czakałem na ostatnią chwilę. Miałem też jakieś kłopoty ze
    zrezygnowaniem z linii kredytowej gdzie koniecznie chcieli mi pobrać
    prowizję za kolejny rok (wcale niemałą) chociaż z tej linii zrezygnowałem -
    udało się wyprostować sprawę po interwencji u kierownictwa. A już czara
    goryczy się przepełniła i przelała jak likwidowałem u nich konto - trwało to
    prawie pół roku podczas którego pobierali oczywiście opłąty za prowadzenia
    konta. Nadmienię że nie miałem żadnych nieuregulowanych zobowiązań, karty
    oddane i przecięte itp. A w ostatnim etapie kiedy już kończyła się całą
    procedura zamykania konta, wyczekałem się w banku prawie trzy (!) godziny.
    Ale w końcu się udało i już nie mam tego konta. I dobrze!

    Nadmienię, że konto u nich miałem przez lat 6. Przez 5 było OK, ale potem
    ich wykupili i nastąpiły zmiany. 1 rok tych zmian wytrzymałem ale więcej to
    już nie dałem rady.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1