  • Data: 2004-05-04 12:51:30
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c7829f$fjp$1@news.onet.pl...

    > Ja mam 11 przelewów, ale to nie są tylko moje rachunki. Gdyby były tylko
    > moje byłoby tego 6 przelewów, z czego 2 mogą być załatwione PZ. Nadal
    > twierdzisz, że musi to być przynajmniej 20 przelewów? I chyba lepiej
    byłoby

    nigdy tak nie twierdzilem. Mowilem ze srednio ok. 20. Sa tacy co robia 50 i
    wiecej. Ja na pewno przekraczam 20.
    a twoj przyklad dowodzi ze klient wykonuje min. 10 przelewow miesiecznie. Ja
    mowie o wszystkich a nie o "swoich". Rachunki rodziny licze jako "swoje".

    > zapłacić za 6 przelewów 3 PLN w mbanku, niż mieć konto z darmowymi
    > przelewami, ale płacić za konto i kartę? Aha! Nie mieszkam na dworcu.

    A ja wole zaplacic 3PLN i miec dowolna liczbe przelewow.

    D.