    From: "brum" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego (nie?)brać karty kredytowej City?
    Date: Thu, 5 May 2011 20:36:46 +0200

    > Złożyłem w tym banku wniosek o darmową kartę kredytową MasterCard World i
    > pomimo idealnej wiarygodności i zdolności kredytowej mój wniosek został
    > odrzucony, a bank nie chce podać przyczyny.

    nie musi, a citi z zasady nie podaje

    > - Może ktoś mi odpowie, jaka może być przyczyna, przy założeniu, że moja
    > zdolność kredytowa jest wręcz idealna (żadnych kredytów, zadłużeń itp.)?

    przyczyna moze byc taka, ze Twoja zdolnosc wcale nie jest idealna
    brak zadluzenia to dla banku sytuacja co najwyzej poprawna, idealna jest
    wtedy, gdy regularnie splacales (lub splacasz) kredyty
    poza tym, zdolnosc kredytowa to nie brak zadluzenia, tylko ZDOLNOSC do jego
    splacenia

    > Jestem ogromnie rozczarowany Citibankiem i nie zamierzam nigdy więcej
    > korzystać z ich usług.

    bo jakis automat Ci odmowil ?

    > Oprócz tego podawano mi sprzeczne informacje na infolinii - obsługa moim
    > zdaniem jest bardzo niekompetentna.

    pierwsze wrazenie jest wazne, ale niekoniecznie prawdziwe
    karte mozna uzyskac (jezeli spelnia sie warunki), wystarczy zlozyc wniosek
    przez pracownika, ktory przy odmowie sam zlozy wewnetrzna reklamacje
    maszynki czasem sie myla, a reklamacje rozpatruje czlowiek