  • Data: 2011-05-05 19:13:24
    Temat: Re: Dlaczego (nie?)brać karty kredytowej City?
    Od: "Niezadowolony2011" <a2638809@WYTNIJ_TOjnxjn.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam wysokie stałe zarobki, pracuję od kilku lat w tej samej firmie na umowę o pracę w
    branży informatycznej. - W Polsce chyba ciężko o lepszą zdolność kredytową i pewność
    zatrudnienia, więc brak zdolności kredytowej odpada.

    To, co napisałeś, że automat odmówił, tylko jeszcze gorzej świadczy o banku, który
    drugi wniosek również rozpatruje z automatu. - A w infoliniii powiedziano mi, że
    reklamacji nie ma sensu składać, bo automatycznie dostanę taką samą odpowiedź, tylko
    lepiej złożyć drugi wniosek.

    A co do tego, że pierwsze wrażenie może być nieprawdziwe. - Musiałem człowiekowi z
    infolinii cytować informacje z dokumentu ze stron internetowych Citibanku, bo podał
    mi fałszywe informacje odnośnie warunków przeliczania kursów walut. - Ale wtedy
    jeszcze pomyślałem, że widocznie na infolinii pracują początkujący pracownicy bez
    wiedzy i że to w sumie nie jest najważniejsze, bo sam wszystkie regulaminy
    przeczytałem.