  • Data: 2010-12-08 16:34:31
    Temat: Re: Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 8 Dec 2010 14:00:42 +0100, zly napisał(a):

    > To znaczy co jest za darmo jeśli nie części i nie robocizna? :)

    "Interwencja specjalisty w zakresie napraw sprzętu RTV/AGD - Centrum
    Alarmowe organizuje i pokrywa koszty dojazdu i robocizny odpowiedniego
    specjalisty w celu naprawy sprzętu RTV/AGD znajdującego się w miejscu
    zamieszkania Ubezpieczonego oraz stanowiącego własność Ubezpieczonego pod
    warunkiem, że sprzęt ten nie jest objęty gwarancją producencką, a jego wiek
    nie przekracza 5 lat (koszt części zamiennych pokrywa Ubezpieczony);"

    Całość:
    http://www.raiffeisen.pl/c/document_library/get_file
    ?uuid=dfd549ce-b713-437f-a13e-c4ad13be7f3b&groupId=1
    0136

    Ogólnie oferta ciekawa. Sam się zastanawiałem nad jakimś assistance dla
    samochodu odkąd dostałem przesyłkę z opisem jak to fajnie będzie, jeśli od
    przyszłego roku zapłacę - dotąd było bezpłatne.

    A jeśli przy okazji naprawią pralkę i znajdą lekarza, to tym lepiej. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl