    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Dietera....
    Date: Sat, 12 Mar 2011 21:59:17 +0100
    <ildv77$ta1$1@news.onet.pl> <ildvvk$ti$1@news.onet.pl>
    <1mfepywbp72l.1x5yivwicl2u2$.dlg@40tude.net> <ile3bq$dl6$1@news.onet.pl>
    <a...@t...googlegroups.com>
    <4d7a9995$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d7aa57a$0$2439$65785112@news.neostrada.pl> <ile9ik$2ch$1@news.onet.pl>
    <ilf9b4$kfh$1@inews.gazeta.pl>
    <8wufbnzos8r1$.1phl3ay7sh4pq.dlg@40tude.net>
    <ilfepc$81t$1@inews.gazeta.pl> <ilfq3g$f3f$1@inews.gazeta.pl>
    <x...@4...net>
    <7...@4...net>
    <4d7ba2de$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
    <tc5wq8brsmi2$.144fz4ufinrvg$.dlg@40tude.net> <ilghj4$h2$1@news.onet.pl>
    <kpssmxlo1uu$.a6qwkr5r7x79$.dlg@40tude.net>

    news:kpssmxlo1uu$.a6qwkr5r7x79$.dlg@40tude.net...

    > Pytanie też do Ciebie. Dziwię się, że nikt z ważnych osób nie podjął
    > takiej
    > inicjatywy. Mnie chodzi o oba te podatki. Można oszczędzac w bankach ale
    > są
    > tacy, którzy będą samodzielni inwestować na giełdzie lub przynajmniej w
    > funduszach. Bardzo podoba mi się taki Luxemburg, gdzie tego typu podatek
    > jest zdaje się poniżej 1%. A zatem brak albo bardzo niski podatek od
    > inwest. kapitałowych nie jest takim ewenementem. Dzięki temu ludzie mogli
    > by inwestować w fundusaze, przerzucać dowolnie kasę z jednego do drugiego
> [...]

    Jest z tego jakieś wyjście, powiedzmy brak podatku w przypadku "trzymania"
    akcji przez jakiś czas.
    Ale ponieważ zdecydowanie odrzucam metodę B&H, a to by było takim przymusem
    do niej, to w sumie mi się nie podoba.
    Chyba to jest w Stanach, albo było.

    Nie mam pomysłu.
    Rozumiem, ze jak mały miś zainwestował, to szkoda mu brać ten jego mały
    podatek.
    Z drugiej strony wielkie geesy mielące tony koni - dlaczego mają go nie
    płacić?
    I co, wprowadzać progi, limity itd?
    To komplikacja prawa.

    W każdym razie - nie widzę uzasadnienia dla nieistnienia takiego podatku.
    Nie widzę uzasadnienia dla tego typu rozliczenia strat.

    Nie na wszystko muszę mieć pomysł - i na to nie mam.

    Jesli chodzi o mnie osobiście - chcę zarabiać jak najwięcej i płacić jak
    najmniej, ale to chyba normalne.