    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Roberta Gwiazdowskiego
    Date: Mon, 14 Mar 2011 10:47:55 +0100

    Jacek wrote:

    > Nie rozumiesz, albo nie chcesz.
    > Renta jest ubezpieczeniem, na które beneficjent nie musi opłacić składki
    > bo czasem nie ma takiej możliwości.
    > - sierota smierć rodziców
    > - osoba chora od urodzenia
    > - osoba chora przed okresem pobierania składek

    Aha. Beneficjent nie płaci ale Ty płacisz. Tak? No to jak w każdym
    ubezpieczeniu. Płaci się składki dopóty dopóki nie było zdarzenia. Po
    zdarzeniu bierze się ubezpieczenie. Dobrze rozumiem? Ty chcesz płacić
    składki za kogoś. To fajnie. Mnie nic do Twoich sposobów na wydawanie Twoich
    pieniędzy. Dlaczego mnie zmuszasz do swoich sposobów spędzania wolnego
    czasu? Sam z innymi, którzy myślą podobnie lub tak samo, płaćcie za czyjeś
    obiady. Czemu mnie zmuszasz do tego. Coś wygląda na to, że masz dobre serce
    ale kosztem mojego portfela. Jak zwykle. "Ja Ci daje ale zapłaci kolega"