  • Data: 2011-03-14 10:00:08
    Temat: Re: Do Roberta Gwiazdowskiego
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja nie chce wypłacać nikomu emerytury pod przymusem. Chcę utrzymywać na
    starość swoich rodziców i dziadków z własnych pieniędzy. O swoja rodzinę
    martw się sam i nie grzeb mi w kieszeni.

    Powaliło Cię kompletnie od tego teoretyzowania ?
    Ja Ci grzebię w kieszeni ? Sam płacę dość wysokie podatki i składki
    emerytalno-rentowe a Ty przechwalałeś się tutaj kilkakrotnie, że jednym z
    głównych celów są starania aby płacić jak najmniejsze podatki.
    To kto tutaj komu grzebie w kieszeni ???
    Pośrednio przyznałeś się, że Twoja ambicją jest pasożytowanie na innych tylko
    dla niepoznaki nazywasz to liberalizmem !!!

    p.s. Ty się tu nie przechwalaj, że chcesz utrzymywać na starość twoich
    rodziców i dziadków tylko jak masz takie możliwości to ich utrzymuj !!!
    Czy ktoś Ci tego zabrania ?
    Tylko najpierw ich zapytaj czy chcieliby być na Twojej łasce i niełasce czy
    wolą dostawać od państwa to co sobie sami wypracowali :-)