  • Data: 2009-10-04 15:54:04
    Temat: Re: Do XXL-a....
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu, jeszcze przy tej okazji jedna ciekawostka dla Ciebie.
    Może Cię to zainteresuje, może nie.
    Byłem kilka tygodni temu na weselu i jednym z zaproszonych gości był poseł,
    kiedyś w PIS, obecnie niezależny. Był ministrem w rządzie K.Marcinkiewicza
    a później J.Kaczyńskiego.
    Zamieniliśmy kilka zdań także na tematy związane z polityką.
    Pytam go w pewnym momencie czy zna J.K.Mikke i co sądzi na jego temat i
    programu UPR.
    Odpowiedział mi, że kilkakrotnie spotkali się w gronie zaproszonych polityków
    w audycjach bądź wywiadach radiowych.
    Powiedział mi, że cytuję: "Korwin-Mikke sprawiał na mnie wrażenie człowieka,
    który oszalał. To co mówił i sposób w jaki to mówił było dalekie od normalności".