  • Data: 2023-11-23 09:37:23
    Temat: Re: Do dupy z tymi kartami
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 23 listopada 2023 o 00:07:04 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
    > No i dupa. Znaczy z tamtych trzech blokad jedna wygasła (ciekawe, czemu
    > jedna, jak dwie pierwsze były w odstępie 10 minut...), no to spróbowałem
    > kupić coś innego. Wypisz wymaluj to samo. Autoryzacja, blokada i na tym
    > koniec.
    >
    > Bank się upiera, że zautoryzował i dalej nic nie może, przelewy24 się
    > upierają, że nic nie zrobią dopóki nie dostarczę "potwierdzenia
    > przelewu" a transakcji kartą zrobić nie mogę.
    >
    > Czy ktoś ma w ogóle pomysł, jak reklamować w sytuacji, gdy do transakcji
    > nie doszło?
    >
    > Nikt nigdy nie miał takiego problemu?

    A robiłeś jakieś szersze testy, czyli:
    - zapłacić za to samo przez przelewy24 inną kartą,
    - zapłacić komu innemu przez przelewy24 kartą citka,
    - zapłacić kartą citka przez innego "netowego
    terminala" - payU, google pay - i też pewnie komu innemu,
    choć niektórzy usługodawcy mają do wyboru kilku posredników?

    W sklepach zapewne karta działa (ale pytam, bo niektórzy
    kupują tylko przez net)?

    Reklamowałbym i w citku i przelewach.
    Pisemnie, bo na słuchawkach siedzą z łapanki,
    ale na pisma odpowiadają jeszcze kompetentni
    (wypróbowane ostatnio w kilku bankach, orange,
    multimedii).

    W citku z żądaniem przebiego transakcji,
    w przelewy24 właściwie też, ew. na podstawie
    odpowiedzi citka.