  • Data: 2023-11-23 11:46:41
    Temat: Re: Do dupy z tymi kartami
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 23 listopada 2023 o 09:59:01 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

    > Na allegro karta działa. Za prąd zapłaciłem.

    Za prąd przez alegro?
    Czy na allegro kupujesz tą kartą - ale oni mają własną obsługę kart?
    I za prąd płacisz osobno (z jakąś prowizją?) - to kto im obsługuje karty, bluemedia?

    > Pismo w systemie elektrycznym czy papier?

    Nie no, papier to zbytek łaski.
    W citku reklamacja w ST, w przelewach może styknie mail (np. w multimedii starczył,
    choć w "fizycznym" bok odbijałem się od ściany, musiałem być bardzo stanowczy i
    kroczyć
    wąską ścieżką, a i tak otrzymałem tylko podstawowe informacje - a mailem udało się
    załatwić jednym pismem i to z podpisami elektronicznymi profilem zaufanym - więc
    informacje są bardzo różne, np. w orange zwrot środków z karty prepaid - pierwsze
    info, że "akt poświadczenia dziedziczenia i pismo z podpisami wszystkich
    spadkobierców",
    potem jeszcze, że w ogóle papierem trzeba wysłać gdzieś do Skierniewic - ale po
    dopytaniu
    jednak w BOK też można złożyć - a ogólnie słabo, bo po 30 dniach przepada - a się
    w końcu okazało, że wystarczy wypełnić formularz na stronie i nic nie trzeba donosić
    - pani w BOK
    na swoim laptopie wypełniła dla nas ten formularz w "ogólnodostępnym" internecie,
    dobrze jedynie
    że miałem ze sobą ten telefon bo trzeba było podać numer karty sim - inna sprawa że
    na ten numer
    wciąż można zadzwonić, mimo że kasa już zwrócona ;)
    W citku ew. można popędzić - choć na reklamacje odpowiadają w terminie, popędzać
    warto dyspozycje - ostatnio
    kazałem przeksięgować nadpłatę z karty, to zrobili dopiero jak po pięciu dniach
    ponownie zapytałem w ST, ile się czeka na realizację takiej dyspozycji.