  • Data: 2011-03-10 13:55:34
    Temat: Re: Do skipiego georga - ostatnia próba
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 14:44:16 +0100, root napisał(a):

    > Ależ skąd!!!
    > Nie dowiesz się z tego jaka jest rentowność bo musiałbyś założyć że
    > składki były takie same przez 10 lat a tak nie było. Zarabiam coraz więcej
    > więc składki będą coraz większe. Nie możesz też zakładać, że u innych
    > wzrost płac będzie taki sam.

    Mimo to sam jestem ciekawy ile dokładnie wynosi ta "rentowność" bo może
    rzeczywiście nie warto o to kruszyć kopii. Ale to jest robota wariata bo
    musiałbym do swojego arkusza nanieść wszystkie 120 składek!!!
    rzy założeniu jednak że składka byłaby identyczna to rentowność liczyłbym
    ze zoru

    R=1-(C/10zł) do potęgi 1/120

    w skali MIESIĄCA.
    gdzie C to dzisiejsza cena jednostki.
    Dla ceny 30zł wychodzi 0.919% na miesiąc a więc roczna rentowność:
    (1+0.00919)^12 = 11,61 %

    To teoria oczywiście bo nie uwzględniamy prowizji. Mimo to podejrzewam że
    te 8% w skali roku z prowizją na pewno się uzyskuje