  • Data: 2012-03-10 20:32:43
    Temat: Re: Dobre ... Wyszukiwarka Visa cash back.
    Od: "el_kabong" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Ja nie mam tego problemu -- osobiście przelewam z firmowego.
    > Ponadto ja nie korzystam jeszcze z tej podwyżki. Nie mam sił
    > na zajęcie się nią. Mam rozwalony kręgosłup. Już za pół roku
    > czeka mnie rehabilitacja NFZowa. Nieco wcześniej -- pierwsze
    > prawdziwe badanie tego odcinka kręgosłupa. [może już nawet za
    > kilkanaście lat będę całkiem zdrowy; gdy byłem bogaty, skurwysyny
    > żebrały u mnie i brały ode mnie pieniądze, aby doprowadzić mnie
    > do nędzy materialnej i do utraty zdrowia; ja jednak mam wytrwałość
    > i ani myślę o poddaniu się]

    No właśnie, niestety nie mam i raczej w najbliższej przyszłości własnego
    firmowego mieć nie będę, a korzystanie w tej sprawie z usług pośredników jak
    sam uprzednio zauważyłeś może grozić nieprzyjemnymi konsekwencjami ze strony
    panów z US. Ok, dzięki za informacje i rychłego powrotu do zdrowia życzę.

    El Kabong