  • Data: 2012-03-10 21:46:02
    Temat: Re: Dobre ... Wyszukiwarka Visa cash back.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "el_kabong" jjgdpb$b24$...@i...gazeta.pl

    > No właśnie, niestety nie mam i raczej w najbliższej przyszłości własnego
    > firmowego mieć nie będę, a korzystanie w tej sprawie z usług pośredników
    > jak sam uprzednio zauważyłeś może grozić nieprzyjemnymi konsekwencjami ze
    > strony panów z US. Ok, dzięki za informacje i rychłego powrotu do zdrowia
    > życzę.

    Ja zauważyłem, że US nie sprawdza tego.
    Za życzenia zdrowia dziękuję i je odwzaje_mniam.

    No właśnie -- mniam. Złomotany kręgosłup uniemożliwił mi kupno Wypasionego
    mleka w cenie 1,59 za litr. Postanowiłem, że jeśli zdołam, kupię sobie tego
    mleko tyle, aby starczyło na 24 dni, czyli 48 litrów... Niestety dopiero
    dziś jako tako czułem się... Moje choroby ciągną ze sobą duże straty
    finansowe. :)

    Na szczęście w realu można pobierać szmal w czasie dokonywania zakupów...
    5 dych miesięcznie z Mille piechotą nie chodzi. :) [teraz każdy ma jakiś
    samochód, zatem i te 5 dych nie chadza piechotą...]

    Zamiast Wypasionego, kupiłem Zambrowskie. Może to i lepiej -- jest chudsze.

    Parszywego z Rypina zostało mi 6 litrów... Na trzy dni...

    -=-

    Uwielbiajmy Pana, biorąc od banków na debetówki co się da. :)
    Za jakiś czas być może będzie tak, że jeśli bank nie da
    klientowi 5 dych miesięcznie, to nie będzie miał klientów. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'