  • Data: 2015-10-16 09:47:38
    Temat: Re: Dostęp do środków zagranicą
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mvpeqv$6au$...@n...news.atman.pl...
    "Marek U." 562015e2$0$664$6...@n...neostrada.pl

    >Ponoć PKO ma oddziały w UK -- nie wiem, jak to pracuje.
    >http://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/dla-klient
    ow-w-uk/

    A przeczytales "wiecej" ?

    https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/dla-klient
    ow-w-uk/informacja-dla-klientow-oddzialu-pko-bp-w-uk
    /

    "30 czerwca 2012 r. PKO Bank Polski zaprzestaje świadczenia usług na
    terenie Wielkiej Brytanii, co jest równoznaczne z zamknięciem placówki
    funkcjonującej przy 151 Shaftesbury Avenue w Londynie. Jej zamknięcie
    nie wpływa na zakres wzajemnych zobowiązań Banku i Klientów
    wynikających z umów zawartych na terytorium Wielkiej Brytanii.

    J.

    P.S.

    "Do obsługi Klientów anglojęzycznych dedykowane zostały dwie placówki:

    Oddział 6 PKO Banku Polskiego w Warszawie, przy ulicy Puławskiej 15,
    kod pocztowy 02-515 w zakresie rachunku SUPERKONTO i SUPERKONTO
    Oszczędne oraz rachunku oszczędnościowego w GBP.
    Oddział 5 PKO Banku Polskiego w Poznaniu, przy os. Bolesława Śmiałego
    121, kod pocztowy: 60-682 w zakresie kredytów hipotecznych