  • Data: 2015-05-19 19:41:41
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości
    RobertS wrote:

    >To po ile ludzie mają tych kredytów zaciąganych w różnych okresach?
    >Zdawało mi się, że przeciętny Lemiński ma jeden kredytu zaciągnięty w
    >konkretnym dniu. Ew. mógł sobie zrefinansować, ale to pewnie margines
    >i nadal ma 1 kredyt.

    Leminskich jest duzo. Co roku wielu ten jeden kredyt zaciagnie.
    Co prawda to zmieni watpliwosci - starsi beda placili mala marze, nowi
    duza przez 30 lat, to nie jest samoregulujacy sie mechanizm :-).

    Ale czemu jeden kredyt ?
    Na mieszkanie, na samochod, na telewizor, na wakacje, na karte
    kredytowa ...

    J.