  • Data: 2015-05-22 11:32:37
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2015 o 12:51, Liwiusz pisze:

    > Coś źle liczysz, skoro "uwzględnienie choćby niewielkiej inflacji" tak
    > zaburzało wynik.

    Znalazłem arkusz w którym to liczyłem - w załączniku (tj. pod linkiem
    http://www.filedropper.com/showdownload.php/kalkulac
    je-najemkupno ).

    Zauważ że nawet założenie zerowej inflacji i wysokiego wiboru (5) daje
    że po kilku latach będę miał więcej własnej spłaconej nieruchomości niż
    odłożonych pieniędzy z najmu.

    Na pewno różnię się od Ciebie z założeniami o to że ty zakładasz że
    nieruchomości będą tanieć, ja że nie będą (tj. będą drożeć razem z
    inflacją).

    p. m.