eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziadowski ŚląskiRe: Dziadowski Śląski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!news.us.edu.pl!news.nask.pl!news.ipartners.pl
    !news.solutions.net.pl!not-for-mail
    From: "Adam Bodurka" <a...@s...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziadowski Śląski
    Date: Sat, 7 Sep 2002 13:25:54 +0200
    Organization: IS News
    Lines: 24
    Message-ID: <alcon1$25us$1@arrakis.solutions.net.pl>
    References: <alavjd$2g3$1@cs.magma-net.pl> <alb08u$dqu$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: m95.solutions.net.pl
    X-Trace: arrakis.solutions.net.pl 1031398946 71644 217.144.204.95 (7 Sep 2002
    11:42:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...solutions.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Sep 2002 11:42:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:201992
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "TomEr" <t...@b...bla.bla> napisał w wiadomości
    news:alb08u$dqu$1@news2.tpi.pl...
    > wez pod uwage to ze 50tys userow INGBankOnLine nie ma
    > problemow z realizacja przelewow, tyle

    Przez dwa miesiące byłem klientem tego banku i próbowałem skorzystać z
    halośląski, niestety pomimo prób w okresie 3 tygodni, codziennie kilka razy,
    nie udało mi się tego zrobić. W siedzibie powiedzieli, że ich konta działają
    Ok, więc nie wiedzą dlaczego moje nie działa. Sami próbowali to zrobić z
    moim kontem.
    Będąc niezadowolonym z takiej obsługi postanowiłem zrezygnować, ale to
    kosztowało mnie ok. 70PLN oraz dodatkowo 10PLN za halośląski, choć w
    momencie zakładania konta panienka z obsługi zaklinała się, że to nic nie
    kosztuje.
    Doświadczenia te napisałem, aby osoby pokroju TomEr nie stosowały uogólnień
    nie mając do nich żadnych podstaw merytorycznych, gdyż statystycznie 1 na 10
    klientów zgłosi swoje uwagi dostawcy usług, a na listę dyskusyjną taką jak
    ta prawdopodobnie jeszcze mniej.

    pozdrawiam

    Adam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1