eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziadowski Śląski › Re: Dziadowski Śląski
  • Data: 2002-09-08 10:46:09
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości:
    > Bank bierze pieniadze zeby rozwiazywac Twoje problemy softwarowe?
    > Za te 7zl (czy ile tam) wzieli na siebie obowiazek uaktualniania
    > oprogramowania na Twoim komputerze?
    > Zaiste niespotykane.
    >
    > Czytajac watek widze ze juz rozwiazales problem, i ze lezal on po Twojej
    > stronie, a nie banku.

    Za te 7 zł wzięli na siebie obowiązek informowania mnie, co muszę mieć, żeby
    konto działało sprawnie. Jeśli trzeba coś uaktualnić, to bank powinien mnie
    o tym poinformować, i to zawczasu. Ciekawe, że podobne problemy softwarowe
    nie występują u mnie na koncie BPH.

    > Poza tym rozwiazanie okazalo sie banalnie proste i zapweniam Cie ze to
    jest
    > akurat jedna z pierwszych porad infolinii technicznej BSK.
    > Z autopsji.

    Prezentujesz żenujący poziom logiki, a co za tym idzie żenujący poziom
    argumentacji: to, że Tobie działa konto, nie znaczy, że działa innym, to że
    Tobie udzielili takiej porady jako jednej z pierwszych, wcale nie znaczy, że
    jest to reguła. Ale przyjmijmy, że jest. Dlaczego w takim razie bank nie
    załatwi tej sprawy w sposób systemowy, skoro jest to jeden z najczęściej
    występujących problemów?

    Paweł


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1