  • Data: 2015-07-09 22:20:31
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...

    > Tzw. "indeksowanie do XXX" (albo raczej "indeksowanie wartością XXX")
    > to w praktyce oksymoron, kredyt jest po prostu w jakiejś walucie i tyle.
    > [...]

    Abstrahując od terminologii i tego jak zostałoby to technicznie rozwiązane,
    chodziło mi o elementarna rzecz, aby klient każdą ratę mógł sobie spłacić w
    drachmie jeśli chce i w euro jeśli chce, powiedzmy że pierwsza rata spłacana
    jest przy kursie 1:1, ale jeżeli za rok kurs DRHEUR będzie już 2,00 to
    klient tę ratę spłaca w drachmach jeżeli woli ale kwotą 2 razy więcej drachm
    niż gdy spłacałby w euro.