  • Data: 2003-04-11 15:04:43
    Temat: Re: Dziwne praktyki BZ WBK
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl writes:

    > Moja znajoma wzięła dwa lata temu niewielki kredyt w BZWBK na dwa lata.
    > Przez
    > 1,5 roku spłacała go regularnie a następnie spłaciła pozostałą część przed
    > terminem. Po tej spłacie dostała zaświadczenie z banku, że kredyt wraz z
    > wszystkimi dodatkowymi należnościami(za wcześniejszą spłatę) został
    > spłacony.
    > Było to gdzieś w granicach pażdziernik-listopad 2002.
    >
    > W ostatnich dniach dostała pismo z banku, że ze względu na wprowadzanie
    > w 2002
> [...]

    Wedlug mnie oplata za przeslane pismo ani karne odsetki sie im nijak nie
    naleza (co najwyzej moga sie nalezec odsetki _od_ momentu dostarczenia pisma
    + np. 14 dni). No chyba ze znajoma sie na takie dziwne warunki zgodzila,
    ale normalnie chyba czegos takiego nie ma.

    Natomiast podstawowa kwota (20 zl) zapewne im sie nalezy, z tym, ze mozna
    np. poprosic ich o przedstawienie wyliczen nie budzacych watpliwosci,
    i upierac sie, ze warunkuje to uznanie roszczenia.

    Inna sprawa, ze w banku powinni miec jakis limit, po przekroczeniu ktorego
    dopiero decyduja sie osmieszyc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator