eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
  • Data: 2009-11-10 23:28:40
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 10 Lis, 21:02, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    >
    > poza tym chyba już wiem po co im telefon do firmy, nie tylko
    > potwierdzają zatrudnienia, ale i człowiekowi wstydu potrafią (pewnie
    > celowo) narobić...później się rozniesie, że X nie spłaca rat na czas i
    > jakieś banki go ścigają ;-(
    >
    A tak sobie jeszcze pomyślałem... Niech takiego "X"-a zwolnią z pracy?
    Przecież różne są standardy w firmach - w wielu firmach zakazuje się
    odbierania telefonów prywatnych. A tu, proszę - dzwoni ktoś do "X"-a
    nie dość że w prywatnej sprawie to do tego jeszcze na służbowy
    telefon. To dopiero! A pretekst do zwolnienie zawsze się znajdzie.
    Zwolnią więc takiego "X"-a, "X" przestanie płacić (bo nie ma z czego
    skoro nie ma pracy), a EUROBANK co robi? Wysyła KOMORNIKA.

    Toż to "czysty zysk" dla EUROBANKU. a odsetki jeszcze dojdą, może coś
    się przy okazji więcej uda zabrać...

    Pogratulować, naprawdę pogratulować "wyobraźni" i "zdroworozsądkowego"
    podejścia do klienta. Na pewno taki "zadowolony" klient do nich wróci.
    I pięciu innych przyprowadzi, nie zniechęcając przy tym dziesięciu
    kolejnych. Bo zadowolony klient ZAWSZE wróci - to najlepsza inwestycja
    dla każdego przedsiębiorstwa, czy to bank czy kiosk na rogu.

    Pozdrawiam,
    darr_d1

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1