  • Data: 2009-11-11 09:27:20
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:760c16dd-c4e2-467f-9dbe-58951fbe2264@m1
    6g2000yqc.googlegroups.com...

    > Z trudem, ale jednak jestem w stanie zrozumieć, że traktują każdego
    > swojego klienta jak potencjalnego złodzieja. Czy dziwi Cię jednak w
    > tej sytuacji, że posiadają taką a nie inną klientelę? Dlaczego inne
    > banki mogą się poszczycić klientelą "z elit", bądź przynajmniej bardzo
    > zróżnicowaną.

    To kwestia polityki banku oraz długości funkcjonowania na rynku. Eurobank
    funkcjonuje relatywnie krótko. Dodatkowo klienci "z elit" rzadko decydują
    się na kredyt podczas zakupów w Tesco czy innym Realu. Do tego jeśli się już
    decydują, często nie są zainteresowani kwotami jakie może im zaoferować
    Eurobank. Ponadto zazwyczaj są już związani z jakimś innym bankiem. Eurobank
    jest projektem działającym na zasadzie: wielu klientów, małe kwoty, luźne
    procedury weryfikacyjne, ostra windykacja.

    Bardzo łatwo jest krytykować osoby pracujące w działach windykacji ale czy
    ktokolwiek z nas uważa, że jest to łatwa i przyjemna praca?