  • Data: 2009-11-11 12:33:38
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:59fb9b03-0e61-4b58-a013-ee8dbae5972c@a3
    1g2000yqn.googlegroups.com...

    > W żadnym wypadku, uważam jednak (mimo wszystko) że telefon do pracy po
    > 3 dniach (bo niby nie odbieram mojego, którego w pracy nie mam przy
    > sobie, a gdy oddzwaniam do nich po pracy to z kolei oni nie odbierają)
    > jest co najmniej lekko przesadzony. Niech by odczekali chociaż z

    No tak, to wydaje mi się lekką przesadą. Gdybym ja się spotkał z takim
    czymś, to próbowałbym to wykpić. Przejmowanie się tym i włączanie się w grę
    wydaje się raczej być bezcelowe.

    Mój dobry kolega, który miał niedawno okazję odebrania telefonu z działu
    windykacji GE Money i spotkał się ze straszeniem bliżej niesprecyzowaną
    "kancelarią prawną" wdał się w przedłużającą się dyskusję czy to aby jakaś
    dostatecznie renomowana kancelaria będzie i czy w związku z tym będzie się
    mógł pochwalić kolegom, że jego sprawę prowadzi renomowana kancelaria.
    Następnie tak jakoś zakręcił windykatora, że zaczęli rozmawiać o tym, że ta
    kancelaria nie będzie prowadziła "jego sprawy" tylko "jego rachunek". No to
    on dalej, czy warunki prowadzenia rachunku będą lepsze niż w GE. W końcu
    windykator wymiękł i sam się rozłączył, bo rozmowa prowadziła kompletnie na
    manowce. A w trakcie rozmowy nie padło ani jedno przekleństwo. To naprawdę
    niełatwa praca.

    Ogólnie wydaje mi się, że najlepszą możliwą reakcją na próby straszenie jest
    robienie sobie jaj, natomiast konstruktywna rozmowa kiedy słyszy się
    konstruktywne propozycje.