  • Data: 2009-11-11 02:05:02
    Temat: Re: EUROBANK to ... SUPERBANK.
    Od: "Julek" <b...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1c4d3740-c079-4ca6-aa25-5a34eee75f3c@l13g2000yq
    b.googlegroups.com...

    Coś nasze czytniki "gryzą się".
    W linijce nie ma znaku cytowania.
    Gdy odpowiadam innym, to ten znak jest.
    Nie dość że dzwonią jak najęci to
    są zdolni nawet do tego, żeby zadzwonić do firmy, w której pracujecie
    (jako pracownik - nie właściciel) i poprosić Was do telefonu(!)
    --------------------------------------
    SUPER bank. Bardzo dobrze, że tak robią. Znaczy troszczą się
    o moje pieniądze, które u nich ulokowałem.
    Sam powinieneś wcześniej z nimi skontaktować się i poprosić
    o prolongatę.
    ---------------------------------------
    Zdarzy się jednak czasem, że
    nie zapłacimy (z jakiegoś tam powodu) na czas - zrobimy to 2-3 dni,
    tydzień później.
    I za to powinieneś zapłacić solidną karę.
    Nigdy jednak mi się nie zdarzyło żeby jakikolwiek (poważny, szanujący
    się) bank wydzwaniał wprost do zakładu pracy, prosząc określonego
    pracownika do telefonu (firmowego).
    -------------------------------------
    Przestań natychmiast utrzymywać kontakty z takim bankiem.
    Nikt nie potrzebuje niesolidnego klienta.
    --------------------------------------
    Z trudem zachowałem resztki
    spokoju odpowiadając tej "pani", że oddzwonię później, bo teraz
    obsługuję klienta.
    --------------------------------
    Nie dość, że bank przypomina ci o twoich zobowiązaniach,
    zamiast naliczyć solidną karę, to ty jeszcze
    "z trudem zachowujesz resztki spokoju" ? Bezczelność.
    ---------------------------------.
    Nawiasem mówiąc z ratą spóźniłem się bodajże 2 dni.
    ----------------------------------
    I bank musi ponieść koszty przez takich jak ty.
    Tak obrazowo :
    Spróbuj spóźnić się na pociąg i policz ile to kosztuje.
    ------------------------------
    . Cóż - bank
    ZAWSZE "ma prawo", zwłaszcza gdy jest to EUROBANK.
    ------------------------------
    Każdy bank ma prawo dbać o powierzone mu pieniądze.
    Wygląda, że Eurobank robi to bardzo dobrze.
    -
    Że nie wspomnę o baraku umowy kredytowej, której od lipca mi nie
    przysłali.
    ------------------------------------
    Przecież piszesz niżej, że to nie z Eurobankiem załatwiałeś kredyt.
    Więc o co ci chodzi ????
    -----------------------------------
    Tyle że oni
    skierowali mnie do pośrednika, u którego brałem kredyt (MULTIKA)
    -----------------------------------
    Tak więc - EUROBANK, NIE DAJ SIĘ...
    I Eurobank nie daje się skubać przez takich jak ty.
    -------------------------------------
    Jeśli chcecie mieć jeden z
    najdroższych kredytów na rynku,
    Kto ci kazał brać kredyt w tym banku ?
    Byłeś naćpany ??
    ------------------------------
    Tylko czy to o to chodzi - czy tak należy traktować swoich klientów?
    Takich klientów tak się nie traktuje. Należy im naliczać solidną
    karę i nasyłać skutecznych windykatorów.
    ---
    Jest tylko jeden dobry bank (który znam), który cenię i szanuję za
    podejście do klienta i którego nzwy nie wymienię,

    darr_d1
    Ty jednak jesteś naćpany.
    Znasz dobry bank, a poszedłes do złego ?