  • Data: 2009-11-11 08:14:18
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lis, 18:09, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:
    > Wciąż i niezmiennie - jak to stwierdziłem jakiś czas temu, nigdy
    > nikomu nie polecę tego banku. Zwłaszcza jeżeli chodzi o zaciąganie tam
    > kredytów. Nie dość że są one u nich jednymi z najdroższych na rynku,
    > jest to przy tym strasznie upierdliwy bank. A spróbujcie się spóźnić
    > choćby i o 2 dni z płatnością raty! Nie dość że dzwonią jak najęci to
    > są zdolni nawet do tego, żeby zadzwonić do firmy, w której pracujecie
    > (jako pracownik - nie właściciel) i poprosić Was do telefonu(!)

    > PS. Nie wszyscy musicie mieć to samo zdanie co ja - przestrzegam tylko
> [...]

    Dzięki temu wiedziałeś że spóźniasz się z ratą ;-) Gdy Bank reaguje
    szybko na brak spłaty kredytu to ma zdrowy portfel kredytowy i nie
    musi odsprzedawać go do firm windykacyjnych.
    Pracownicy z windykacji są rozliczani tak jak sprzedawcy więc nie ma
    się co dziwić że człowiek chce być skuteczny.
    I tak nie jest źle że pracownik nie dzwonił po Twoich sąsiadach jak
    pewna firma windykacyjna z Wrocławia ...

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus