  • Data: 2009-11-11 12:38:31
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: schliesky <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    darr_d1 wrote:

    > W żadnym wypadku, uważam jednak (mimo wszystko) że telefon do pracy po
    > 3 dniach (bo niby nie odbieram mojego, którego w pracy nie mam przy
    > sobie, a gdy oddzwaniam do nich po pracy to z kolei oni nie odbierają)

    Czyli jednak nie odbierałeś?

    > Niech by odczekali chociaż z
    > tydzień, a w razie niemożności dodzwonienia się choćby smsa wysłali z
    > info (nie mówię już, że pocztą)

    Przypominać trzeba szybko, widzę po sobie. Nie przypomnisz, dłużnik
    uzna, że tak na szybkim zwrocie ci nie zależy.

    Też bym się wkurzył, gdyby dzwonili do roboty, na szczęście w euro
    jestem obecny tylko z drugiej strony i ich troska o moje pieniądze nawet
    mnie rozczula. Choć gość z linka podrzuconego przez RobertaS powinien
    dostać kopa.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail