eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Date: Wed, 11 Nov 2009 15:35:21 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 27
    Message-ID: <hdeho3$f4e$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <e...@m...googlegroups.com>
    <1...@n...onet.pl>
    <3...@g...googlegroups.com>
    <1...@d...googlegroups.com>
    <7...@m...googlegroups.com>
    <hddvmg$ues$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <5...@a...googlegroups.com>
    <hdeajq$8hb$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <0...@j...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1257949764 15502 87.239.217.30 (11 Nov 2009 14:29:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Nov 2009 14:29:24 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <0...@j...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:508778
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:061a7512-ab58-41d2-80cc-7ab479ef7ee3@j1
    9g2000yqk.googlegroups.com...

    > Tak sobie pomyślałem właśnie (po fakcie, co prawda), że trzeba było
    > "na bezczelnego" odpowiedzieć tej pani, iż nie ma tego pana w pracy -
    > a podali mi telefon dlatego, że ja go właśnie zastępuję. I co, co by
    > mi zrobili? Skoro kasę już pewnie po godzinie mieli (wysłaną dzień
    > wcześniej), a dzwonili przed południem - wpływa na konto (z banku do
    > banku) najczęściej około 15.

    Pewnie, że tak można było, ale taki telefon w trzecim dniu zaległości to
    naprawdę musiał być kompletnym zaskoczeniem. Ale za drugim razem - wiadomo.

    > Tak już całkiem "po chamsku" byłoby zadzwonić do tej pani (anonimowo
    > chociażby) i postraszyć, że zwolnili mnie z powodu jej telefonu
    > (prywatna sprawa na służbowy telefon,i szef odebrał - skandal!), a ja
    > w związku z tym podaję ją do sądu. Choć pewnie ubaw by tylko z tego
    > miała...

    Zapewne tylko ubaw. Niemniej jednak tam pracują ludzie, którzy tylko
    wykonują swoją robotę. Mogłoby akurat trafić na kogoś, kto by sie przejął,
    choć to mało prawdopodobne. A pieprzenie głupot i namolność zapewne nie sami
    sobie ci ludzie wymyślili, tylko tak były prowadzone szkolenia. Z kolei
    zakładam, że prowadzący szkolenia też nie wymyślili sobie tego na skutek
    nagłego oświecenia, tylko zapoznali się z jakimiś wynikami badań, z których
    wynikało, że się to per saldo opłaca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1