  • Data: 2009-11-12 22:58:05
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lis, 13:12, g...@o...pl wrote:

    > Chyba pora, żebyś wrócił ze swoim językiem do tego "dużego, dobrego i
    > renomowanego" banku, gdzie od lat jesteś klientem. W EB nikt tak do mnie nie mówi.

    Co Ty gadasz... A jesteś u nich depozytariuszem czy kredytobiorcą?
    Niech zgadnę - jeżeli nawet to drugie, zapewne spłacającym raty
    (zawsze) przed terminem. Pogratulować - żeby wszyscy tacy byli.

    > A zatem takim tonem posługuje się jeden z klientów EB - i co z tego?

    Uczę się od "mistrzów". Co prawda nikt do mnie bezpośrednio nie
    bluzgał z obsługi EUROBANKU, spotkałem się jednak z opiniami osób
    wobec których EUROBANK posługiwał się lepszym "tonem".

    Pozdrawiam,
    darr_d1