  • Data: 2009-11-15 19:59:17
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widzę, że dyskusja zmierza powoli w kierunku jakiegoś psychoanalitycznego
    obłędu.

    Przedmiotem dyskusji jak mi się wydaje było to czy reakcja banku polegająca
    na telefonicznym przypomnieniu klientowi o terminie spłaty już w trzecim
    dniu opóźnienia jest sensowna czy nie.

    W moim odczuciu jest to nadreaktywność ze strony banku, jak mi się a'priori
    wydaje nie znajdująca uzasadnienia w rachunku ekonomicznym. Jeśli bank tak
    bardzo i tak szybko chce się troszczyć o klienta, może w tym celu
    wykorzystać kanał e-mail albo SMS, które to kanały są znacznie bardziej
    pasywne i nie ma w nich miejsca na żadne emocjonalne reakcje po żadnej ze
    stron umowy. A tak to ma to cechy bycia upierdliwym.