eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Date: Sun, 15 Nov 2009 20:59:17 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 14
    Message-ID: <hdpm74$flq$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <a...@a...googlegroups.com>
    <1...@n...onet.pl>
    <a...@z...googlegroups.com>
    <hdksh7$ns5$1@node1.news.atman.pl>
    <hdn695$qsj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hdomc7$c6c$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@k...googlegroups.com>
    <2...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1258314788 16058 87.239.217.30 (15 Nov 2009 19:53:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Nov 2009 19:53:08 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <2...@e...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509365
    [ ukryj nagłówki ]

    Widzę, że dyskusja zmierza powoli w kierunku jakiegoś psychoanalitycznego
    obłędu.

    Przedmiotem dyskusji jak mi się wydaje było to czy reakcja banku polegająca
    na telefonicznym przypomnieniu klientowi o terminie spłaty już w trzecim
    dniu opóźnienia jest sensowna czy nie.

    W moim odczuciu jest to nadreaktywność ze strony banku, jak mi się a'priori
    wydaje nie znajdująca uzasadnienia w rachunku ekonomicznym. Jeśli bank tak
    bardzo i tak szybko chce się troszczyć o klienta, może w tym celu
    wykorzystać kanał e-mail albo SMS, które to kanały są znacznie bardziej
    pasywne i nie ma w nich miejsca na żadne emocjonalne reakcje po żadnej ze
    stron umowy. A tak to ma to cechy bycia upierdliwym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1