eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEkspresowe telefony z Mille › Re: Ekspresowe telefony z Mille
  • Data: 2007-06-11 09:50:09
    Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 8 Cze, 18:45, "Znacznik" <z...@T...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jakiś czas temu złożyłem wniosek o przeniesienie KK do Mille. Na drugi dzień
    > tel. że wstępnie przyznano limit i donieść wyciągi do oddziału. Tego samego
    > dnia wyciąg doniesione. I tu coś fajnego. Trzeciego dnia tel 10 rano, 2
    > sygnały i koniec - nie zdążyłem odebrac, coś czułem że to Mille. godzina
    > 12.30 następny tel. a ja na spotkaniu, 2 sygnały i koniec (i tak niemogłem
    > odebrać). Dobra, zadzwonią poźniej. Czekam jeden dzień, drugi i z ciekawości
    > zadzwoniłem sam do nich. I okazało się że po 2 telefonach wniosek został
    > zamknięty i już. I jak chcę to mogę złożyć następny wniosek i znowu jechać z
    > wyciągami do oddziału. Nie dość że dzwonią po 2 sygnału, w gdzodzinach pracy
    > to po 2 telefonach wniosek zamknięty. No gratuluję im podejścia do klienta.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Znacznik.

    Reklamuj na infolinii. Trochę to potrwa, ale będą oddzwaniać.
    Podejrzewam, że brakuje im wyciągów skoro telefonowali. Mille ma taką
    regułę, o której wcześniej klientom nie mówią. Chodzi niby o 3
    wyciągi z przenoszonych kart, a tak naprawdę chcą poznać historię z 3
    miesięcy, więc będziesz musiał najprawdopodobniej donieść jeden wyciąg
    dodatkowo. Ja przez to samo przechodziłem, ale ostatecznie po 2
    miesiącach batalii dostałem kartę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1