eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEkspresowe telefony z Mille › Re: Ekspresowe telefony z Mille
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newshub.sdsu.edu
    !postnews.google.com!k79g2000hse.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Date: Mon, 11 Jun 2007 02:50:09 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <1...@k...googlegroups.com>
    References: <f4c13u$thv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.150.190
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1181555409 25691 127.0.0.1 (11 Jun 2007 09:50:09 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jun 2007 09:50:09 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <f4c13u$thv$1@news.onet.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k79g2000hse.googlegroups.com; posting-host=212.244.150.190;
    posting-account=jLdAQw0AAAC6l2_ZUWZEXZIbLdI9__3w
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417487
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8 Cze, 18:45, "Znacznik" <z...@T...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jakiś czas temu złożyłem wniosek o przeniesienie KK do Mille. Na drugi dzień
    > tel. że wstępnie przyznano limit i donieść wyciągi do oddziału. Tego samego
    > dnia wyciąg doniesione. I tu coś fajnego. Trzeciego dnia tel 10 rano, 2
    > sygnały i koniec - nie zdążyłem odebrac, coś czułem że to Mille. godzina
    > 12.30 następny tel. a ja na spotkaniu, 2 sygnały i koniec (i tak niemogłem
    > odebrać). Dobra, zadzwonią poźniej. Czekam jeden dzień, drugi i z ciekawości
    > zadzwoniłem sam do nich. I okazało się że po 2 telefonach wniosek został
    > zamknięty i już. I jak chcę to mogę złożyć następny wniosek i znowu jechać z
    > wyciągami do oddziału. Nie dość że dzwonią po 2 sygnału, w gdzodzinach pracy
    > to po 2 telefonach wniosek zamknięty. No gratuluję im podejścia do klienta.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Znacznik.

    Reklamuj na infolinii. Trochę to potrwa, ale będą oddzwaniać.
    Podejrzewam, że brakuje im wyciągów skoro telefonowali. Mille ma taką
    regułę, o której wcześniej klientom nie mówią. Chodzi niby o 3
    wyciągi z przenoszonych kart, a tak naprawdę chcą poznać historię z 3
    miesięcy, więc będziesz musiał najprawdopodobniej donieść jeden wyciąg
    dodatkowo. Ja przez to samo przechodziłem, ale ostatecznie po 2
    miesiącach batalii dostałem kartę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1