  • Data: 2007-07-06 09:20:56
    Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Znacznik" napisał w wiadomości

    > Dwa razy prosili o numer telefonu (mimo że jest we wniosku) i
    > dwa raz nie oddzwonili. Ogólnie to nikt nic nie wie, nikt nic nie może
    > zrobić i
    > sobie czekam. Obsługa jak w latach 80'tych. Gratuluję.

    Zabawy z Mille ciąg dalszy, mija już ponad miesiąc od złożenia wnisoku, mam
    podpisaną umowę a karty dalej nie. Po ostatniej reklamacji oddzwonili chyba
    dwa dni temu czy dostarczyłem wyciągi (a dostarczyłem dzień po złożeniu
    wniosku i przed wysłaniem umowy już to potwierdzali) i że sprawdzą to i
    jeszcze do mnie będą dzwonić. I tak sobie czekam dalej. To chyba będzie w
    moim przypadku rekord jeżeli chodzi o czas od złożenia wniosku do otrzymania
    karty.

    Pozdrawiam.