eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEkspresowe telefony z Mille › Re: Ekspresowe telefony z Mille
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate
    .onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Znacznik" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Date: 29 Jun 2007 19:02:54 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 21
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <p...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1183136574 10852 213.180.130.18 (29 Jun 2007 17:02:54
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Jun 2007 17:02:54 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.168.106.29, 192.168.243.42
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.4) Gecko/20070515
    Firefox/2.0.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:419431
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Spokojnie, nie ekscytuj się. Kurier nie dotrze, a oni zgubią coś innego :)
    >
    > p. m.

    I miałeś rację. Kurier z małymi problemami ale dotarł w terminie. Nie widział
    nic co ma zrobić, zabierać podpisane umowy, czy ja mam je odesłać. W końcu
    doczytałem że ma on zabrać i w kopercie z Mille odesłać. I teraz mija już któryś
    tydzień i cisza. Co ciekawe jak dzwonie na ich infolinie to mam wrażenie że nikt
    nie wie o co chodzi. Raz się dowiedziałem że karta już została do mnie wysłana i
    pani chciała ją zastrzec i wysłać nową. Drugi raz się dowiedziałem że po
    odesłańiu dokumentów przez kuriera powinienem mieć telefon z banku z
    potwierdzeniem wysłania karty, trzeci raz dowiedziałem się że karta została mi
    przyznana i tyle. Dwa razy prosili o numer telefonu (mimo że jest we wniosku) i
    dwa raz nie oddzwonili. Ogólnie to nikt nic nie wie, nikt nic nie może zrobić i
    sobie czekam. Obsługa jak w latach 80'tych. Gratuluję.

    Pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1