  • Data: 2010-12-31 12:20:22
    Temat: Re: /Emerytury/ I i II filar w ZUS, OFE zostaje 2,3%
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 03:24:31 -0800, MK napisał(a):

    > Ja na pewno nie wplace do OFE, ale jesli ugla bedzie bez zadnych limitow
    > o bede mogl dowolnie zainwestowac to na pewno skorzystam, zawsze fajnie
    > uwac troche kasy z podatku :).

    Sprawdzili, że rozbiór OFEs na raz nie za bardzo się opłaca w słupkach
    wyborczy i dla kursu pln, więc postanowili to zrobić na raty i tyle. Tak
    samo będzie z VATem, który podniesiony niby tymczasowo znając życie
    jeszcze wzrośnie zamiast powrócić do poziomu 22%. Łatają doraźnie dziury
    byleby mogli pograć w kolejnym sezonie i tak bez mała od 20 lat - jedna
    banda.

    --
    xbartx