eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - odwołanie zleceniaRe: Eurobank - odwołanie zlecenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Szymon" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - odwołanie zlecenia
    Date: Thu, 2 Jul 2009 11:59:48 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 34
    Message-ID: <h2i050$q4q$1@news.dialog.net.pl>
    References: <h2hosu$l9n$1@news.dialog.net.pl> <h2hp50$i5h$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h2hsc4$nkb$1@news.dialog.net.pl> <h2hsj7$mdk$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h2hu4e$ot5$1@news.dialog.net.pl> <h2hulk$p0b$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-100-156.ssp.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1246528480 26778 87.105.100.156 (2 Jul 2009 09:54:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jul 2009 09:54:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:492680
    [ ukryj nagłówki ]

    > W BRE sytuacja jest taka, że jest podejmowana jedna próba wykonania
    > przelewu > (podobnie chyba w przypadku zlecenia stałego, nie wiem bo nie
    > używam tego) I sesją, w razie braku środków przelew zostaje nieodwracalnie
    > anulowany.

    I też to jest lepsze rozwiązanie.

    > EB ma to chyba rozwiązane inaczej. Albo zlecenia stałe wychodzą ostatnią
    > sesją albo może jest podejmowanych kilka prób? Nie wiem. Czy to była jakaś
    > szczególna sytuacja, że się tego dnia lokata kończyła? Czy to może jakaś
    > lokata typu o/n?

    Nie, nie wyszły ostatnią sesją. W reklamacji pisemnej będę miał wszystko
    podane, z godzinami logowania włącznie. Już 3 tydzień trwa rozpatrywanie
    reklamacji.
    EB ma tak, że np. robisz przelew między swoimi kontami i potrafi on "iść"
    czasami parę godzin. Spłata karty z KO w EB czasami trwa także kilka dni,
    zanim limit się odnowi i będzie widoczny w systemie. Ogólnie system EB ma
    wad sporo - niestety.

    Nie była to szczególna sytuacja. Po prostu lokata się zakończyła i zeszła na
    konto. Ale nie o 0:01 tylko w okolicach 6:30.

    > Naturalnie masz rację, że warto by to rozwiązać inaczej, bo tak jak jest,
    > jest to dezinformujące.

    W praktyce nie da się z tego korzystać, jeśli ktoś dużo przelewów robi z
    datami przyszłymi. W życiu bym się nie połapał, które zlecenia są jeszcze do
    odwołania, jakie już nie, ale nie wyszły, jakie już wyszły, a do tego
    jeszcze czy mi się konto nie zasili jakąś lokatą, gdy będę chciał "odwołać"
    zerowy stan ustawiając... cyrk na kółkach. Chyba tylko realizacja "on-line"
    zapewnia jako takie panowanie nad finansami.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1