  • Data: 2009-02-19 22:04:16
    Temat: Re: Europejscy "demokraci"
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kc wrote:

    > Trochę nie na temat grupy, ale przecież tu też tych
    > &#8222;demokratów&#8221; nie brakuje i do nich to adresuję. Zobaczcie
    > swoje zachowanie.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=nFYJZPLmS-U
    >
    > Vaclav Klaus powiedział:
    > &#8220;Here, only one single alternative is being promoted and those who
    > dare thinking about a different option are labelled as enemies of European
    > integration. Not so long ago, in our part of Europe we lived in a
    > political system that permitted no alternatives.&#8221;
    >
    > Tutaj tylko jedna alternatywa jest promowana, a tych którzy ośmielają się
> [...]
    I nie widzisz tu kłamstwa i manipulacji? Dlaczego nie dziwne to Ci już
    wcześniej pisałem. Ty mnie nie chciałeś pomóc zrozumieć ale ja Ci pomogę.
    Za komunizmu nie było alternatyw bo w organizacji byliśmy przyciskani siłą.
    W każdym państwie były bazy sowieckie. Czesi to wiedzą najlepiej bo jak się
    chcieli zerwać w '68 to dostali zaraz po łbie. Do EU nikt nikogo na siłę
    nie ciągnął. Mało tego kolejka była i każdy znał zasady. Nikt czechom nie
    zabrania żyć jak chcą niech wystąpią z UE i nie marudzą. Jeżeli jednak
    zapisali się do klubu to zasady obowiązują, tych obowiązków nikt im nie
    narzucił tylko sami je przyjeli i jeszcze się o to prosili.